Jag ska bara...

Hej bloggie,
Idag har jag varit otroligt seg, vaknade vid halv tolv och gjorde mig iordning sen stack jag upp till stan och träffade astrid vi satte oss på ett café och drack frapinos för hela slanten ( faktiskt mina sista pengar typ haha... )
menmen, gott var det! vi satt där i ca tre timmar sen skulle vi dra oss, men då träffade Matilda och Simona på vägen så vi snacka med dom ett tag, sen kom Cornelia osså :)
Sen stack jag och astrid, och nu sitter jag här hemma och skjuter upp mina läxor som fan. Det finns alltid något jag måste göra. ååh. Men har faktiskt kommit på att tekniken kan vänta till imorgon, och samhällsläxan vet jag ju inte ens vilka sidor det är? fast jag måste nog göra ett par mattetal trots allt...... PALLA


Ska äta tacos nu, sen titta tv, sen kaaaanske mattetalen ;) hahaha, puissssssssss


CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0