ÅH äntligen helg

sitter här och lyssnar på musik hahah, all musik jag menar all, söker på allt på spotify för jag vet inte vad jag är sugen att lyssna på. Allt från marilyn manson ( ? ) till amydiamond ( hahahah ) och Abba och coldplay och ja ALLT!

Slutade skolan klokcna 4. Stannade kvar i drygt en timme i skolan och bara segade med Leni Lisa Astrid och Aida! det var skönt.

Sen gick jag hemma, och ska snart äta pizza! Det skulle varit klart för typ en halvtimme sen, så efter detta inlägget ska jag g´å ut och fråga när maten kommer för jag har faktiskt bråttom!!

Sen ska jag till Astrid med folk och titta film ! =) Har inte lust med något annat än film och kompisar faktiskt!

Imorgon ska jag spela match!! har inte spelat match sen Gothia så är lite smått nervös,

Sen måste jag säga det där med Ola och Pappa!

Min pappa ska vara med i körsslaget :D:D
hahahah!
Lite pinsamt, men jag tycker ändå det e kul!

Skolan idag var dryg. Hade tre lektioner innan lunch och fyra efter tror jag så det var rätt segt.
Fast på spanskan åt vi bara MYCKET kakor :D

Åhhhh nu kom tears in heaven upp på spotify ska gråta lite! '

hahahah,

CIAO READERS! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0