Hej bloggen!!!!!!

Skolan idag var faktiskt ovanligt snabb och inte dödande tråkig!
Efter skolan åkte jag upp till Eos med Lisa för att se om jag kunde få mina pengar ( har delat ut reklam någon gång =) men jag skulle bara skriva på en lapp, och sen får jag dom och nån vecka? Tyckte det var jättebra, så jag inte slösar upp allt på en gång!

Ikväll ska jag se på bio med pappa! Vi ska se Iglorious basterds? eller nått sånt. Den har fått sjukt bra kritik från mina kompisar så det ska bli intressant om jag har en delad mening med dem. Jag tycker andra världskriget är sjuukt intressant dock, som filmen handlar om, så då kan det väl inte gå så fel får man hoppas.

När jag varit på eos stack jag hem och slängde mig i soffan jag sov i någon timme! ( Jag sover hela tiden )

Nu ska jag göra en sån här Hiss och Diss lista, bara för att ha något att skriva om!!!!!!




MAAAAAAAAAAGGGDAAAAAAAAAAAAAA HIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAR

1. Tupplurar! - typ det bästa som finns eftersom jag sover alltid för lite på natten och är dödstrött när jag kommer hem från skolan!

2. Nitaaaar ! - typ det snyggaste jag vet just nu, det ska vara silvriga nitar och helst stora!!!

3. Coldplayyyyy! - Det finns minnst en låt för alla musikstilar lovar.

4. Harry Potter! - jag snackar böckerna! inte filmerna! Om det finns någno som är villig att ställa upp i harry potter snack i min ogivning kan jag sitta och babbla i flera timmar, hahah, det är världens bästa (L)


Maaaaaaaaaaagddddddddddddddddddddddaaaaaa disssssssssssssssssssssssar

1. Gummiband på benen? Come on, dom enda som har det är dom som inte har nått huvud att sätta sina tofsar på, putte, det ser förjävligt ut.

2. Vaccination mot svininfluensan - Försök hitta botemodel på farliga sjukdomar istället för en lindrig influensa som drabbar typ en av tjugo?

3. Läxor - det enda själet till att jag inte kan fortsätta på min coola lista, och anledningen till att jag känner mig stressaad all the time.


NU MÅSTE JAG PLUGGA!!!! '

CIAOOOOSallsan som jag snart träffar i wien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0