HEJSAN!

Tog en paus från bloggen igår, orkade inte!!!!!

Igår så spelade vi match mot eskilsmine det blev 1-1 och vi var helt okej tyckte jag =)
För övrigt så chillade jag exakt hela dagen igår! Har jag inte mycket läxor denna veckan... Trodde jag!
Det visade sig att jag glömt ( snarare förträngt ) att jag har ganska mycket läxor denna veckan!

Till imorgon (tisdag) har jag historia OCH samhäll! usch + att historian är jätte svår!
Till på onsdag har jag mycket hemkunskaps läxa,
till på torsdag har jag matte spanska och STORT engelska förhör ( nästan prov )
Till fredag har jag väl också något, Nästa vecka ser ungefär likadan ut bara det att jag kan lägga till ett spanskaprov och en teknikrapport på min lista, AJ, detta ser inte bra ut.

Menmen, Idag när jag kom ( ca 3 ) så pluggade jag i tre timmar! Började på tekniken och så gjorde jag samhällen och historian ( nästan klar ) så kände mig lite för duktig, så efter jag har pluggat lite extra på historian så blir det TV för hela slanten! Svenska Hollywood fruar står först på listan, det verkar patetiskt, töntigt, störande och underhållande på samma gång så det är verkligen en perfect match med mig , Hahaha.

För övrigt har jag väl inte så mycket att berätta, om mitt ointressanta liv, hehe.
Om man tittar i min kalender så står det bara att jag ska till tandläkaren på torsdag. Haha. ( + alla irreterande läxor )

Jag har en fråga, vad ska jag köpa till min bror som fyller 22? Jag brukar köra på godis och lotter, men efter tio år blir det lite lame särskilt eftersom det är slöseri på pengar med alla nitlotter. Ska jag köpa något roligare eller ska jag chansa på att han får vinst i år?..

Det blir nog ett par trisslotter iaf, han tycker ju det e kul. Barnslig som han är.

Jag har FAKTISKT en fråga till :D
Jo det är så här att jag ska praoa vecka 42, 43 och jag vet verkligen inte var! Någon som har någon smart idé skulle vara kul. Annars tar jag bara något från skolan.


Hahaha, ingen läser min blogg nästan så kommer väl inte få så mycket svar, men vaffan skitsamma.

Nu ska jag kolla in lite bloggar, sen blir det historia, sen tv, och SEN kudden!


CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0