Idol hos Louise!

Hej bloggie!

NU sitter jag här hos Louise med Astrid och Louise såklart ;)

Vi har tittat på idol, men jag fick inga favoriter. Min favorit är än så länge Jon!

Efter skolan gick jag hem och jag somna på direkten haha( min dagliga tupplur )


Jag är fortfarande dödstrött, så kommer nog somna direkt när jag kommer hem.

Hahaha, jag läser igenom min blogg och den är nog världens tråkigaste! Jag ska fan ta mig försöka bättre mig! hahahaha!

Louise säger att hon ska göra en blogg som låter ungefär så här " Idag bär jag chanel, och mina skor är gucci dom var jätte billiga baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaraaaaaa 3000 kronor "

Det tycker jag var en bra idé ;)... eller..


Astrid säger att hon aldrig ska blogga " hade inte pallat trycket " lyder hennes mening. Ganska smart kanske? Hahhaa nejddåååå.



Nu ska jag snart trycka på publicera så får jag hoppas att någon läser det iaf =) Ha en bra kväll!



CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0