Jag är duktig! eller ganska.


Jag är faktiskt helt okej på att uppdatera med bloggen :) Skriver minst ett inlägg varje dag, så är grymt stolt över mig. Men bara på den punkten hahah!
Jag har ett ton läxor till imorgon och jag har inte börjat? Har träning om en timme, sen ska jag se idol? Hur ska allt gå ihop? menmen, på något sett fixar det sig, och när jag vaknar imorgon har jag gjort alla läxor, och då får jag känna mig ännu mer stolt, även om jag anar att jag kommer vara döstrött imorgon bitti efter att ha suttit uppe hela natten och pluggat hahaha. Menmen, dödtrött kan jag vara för sova kan jag göra nu i helgen, för imorgn är det äntligen fredag!!

I helgen ska jag träffa kompisar och spela fotboll. En ganska vanlig heg om man säger så. Helgen därpå är det dock kulturnatten!! får hoppas att det livar upp min dystra vardag. OCH, helgen efter det hoppas jag verkligen på att min Amanda kan komma ! Min älskade kusin, och bästa vän! Skulle vara trevligt för jag saknar henne! Men jag måste kolla upp om vi har några matcher då.... I värsta fall får jag ställa in matchen.


Nu ska jag titta igenom sammhäll och biologi sen byta om till träning!
Hoppas träningen går bra!

VI SES IMORGON! ( om jag fortfarande är duktig )




CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0