Jag vet inte om jag är stressad

Hej bloggie, Idag har jag varit på stan med Astrid och Lovisa, det var tänkt att vi skulle fika, men eftersom vi är sjukligt snåla så köpte vi lite mat på seven eleven och åt istället, lika bra det, för jag tror att det är lika gott :)

När vi ätit en lång stund satte vi oss på stortorget i solen, sen cyklade vi hem!

Väl hemma, har jag bara tittat på tv och spelat quadrapop på mobilen jag var uppe i 400 000 poäng när mobilen la av på grund av lågt batteri sjukt segt eftersom jag laddar den varje natt men batteriet tar slut på några timmar!! får nog gå och klaga på det!

Jag har inte kollat min kalender med läxor än, så jag vet inte om jag borde vara stressad? Jag kanske har en hel drös med läxor till imorgon elelr tisdag????? Jag vet att jag har ögats anatomi till på fredag iaf, men det är ju bara söndag!!!
Men hade vi inte hemkunskap????
Nu börjar paniken stiga i mig, måste kolla det , vi syns imorgon, då jag ska försöka komma på något intressantare att skriva om, eller så får ni iaf lite bilder!!!!!!!


´CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0