Jobbig dag

tjabba tjena hallå

Sitter här hemma och har precis tittat på tv. Att komma hem och titta på tv brukar vara dagens höjdpunkt men inte idag. Vet faktiskt inte varför nästan. Jag har varit ouppmärksam.., dålig, och jobbig hela dagen i skolan så känns lite smått trist att belöna sig med tv då.
Jag låter som ett emo, hahaha just idag lutar det mer åt det hållet om jag ska vara ärlig.

Igår kväll var jag världens gladaste. Nu är jag sur, vresig trött och Jobbig. Hahaha. Förlåt folk som är i min närvaro, men ni får stå ut.


En rolig sak hände igår i alla fall. Hahaha, kan bara säga att det har med Ola Svensson och min Pappa att göra!
Haaha, missuppfatta inte ;)


Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0