LÖRDAG!

HEJ!

Idag är det lördag!
Måste berätta om en sjuuukt irreterande sak, igår spillde jag juice på mitt tangent bord så nu är A tangenten sjuukt seg och jag måste trycka ner den jävligt hårt och länge. Riktigt jobbigt :(

Idag när jag vakna stack jg till loppisen med min syster!! Hittade ingenting!!!!!!

När jag kom hem tittade jag på film! Det blev Gran Torino, med Clint Eastwood!!!!! Jag älskar clintan, och filmen var skit bra (Y)

Nu ska jag duscha och sen äta, sen ikväll ska jag träffa Astrid och Matilda! Det är allt jag vet än så läänge :):)

Nu fick jag lite bråttom, så dettaa blir ett kort inlägg, ha en trevlig lördagskväll!


CIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAO


Kommentarer
Postat av: BEA

Jadå, och beatrice har visst stått 1m från clintan i paris 2008 ;) lalalalaa gissa om min pappa har han som visningsbild på mobilen och att bilden är tagen av MIG :) puss saknar dig.

2009-09-15 @ 23:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0