Träning Plugg och en Magda

Hej bloggie, visst är jag duktig som uppdaterar såpass ofta som jag gör? Inte för att någon läser det kanske, men whattaheck, den biten tar vi sen ;)

Idag var det tisdag och det innebär vääärldens längsta förmiddag i skolan, vi börjar med samhäll sen matte och sen svenska och SEEEN lunch.  Efter lunchen är det väldigt nice faktiskt vi har bara historia, sen elevensval och på elevensval har jag musik, så det e bara kul =)

Idag fyller Hanna år, min ändå tjejkompis som jag haft sen förskolan och som kom in i samma klass i sjuan(L)
Hon är underbar, och förtjänar världens bästa dag!

Jag börjar komma in i pluggtänkandet och med det menar jag att jag har en svag panikstressångest över mig hela tiden som får mig att göra mina läxor. Jag ser det ganska posetivt. T.ex direkt efter detta inlägget så ska jag Börja smått på teknikrapporten, sen ska jag träna, och sen ska jag göra matteläxan.

Jag lägger liksom upp små scheman i mitt huvud och försöker följa dem så gott jag kan.

På tal om tisdag, så var det en vecka sen jag fick influensa och när vi tog foto i skolan hade jag sisådär 39 graders feber, kallsvett ont överallt och kände mig allmänt äcklig. Ska bli härligt att se slutresultatet! '

Fortsätt läsa min blogg!

Ciao 


Bild från Turiket, gah saknar värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0