Wien resa på G!


Hej bloggen, Idag var jag i skolan som vanligt.
Jag började klockan tio i tio, med religon och sen hade jag lunch!!!!!!!sen hemkunskap sen, matte och sen bild. Även fast vi slutar klockan 4 på onsdagar går det ändå rättså snabbt.

Efter skolan gick jag och köpte glass med Astrid och Lisa, sen letade jag och lisa vidare efter balla glasögon! hahah, jag har ju linser, men jag villha ett par glasisar när man typ e hemma och kollar på tv, sjukt mycket skönare.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och här sitter jag än.

Jag har precis checkat av storbloggarna hahahah. Jag läser Kenzas, Dessies, Paows, Amirs, kissies, rahlenfeldt, Lisaplace, Ellinorsss.blogg.se ( kompis :D ) och Stinalees ( ibland ) =) säkert någon jag glömt hahah!
 
Jag tycker majoriteten av dom bloggarna är skit ( INTE DIN ELLI ) men dom är på något sett lockande och jag känner att jag måste läsa dom, det  e trots allt sjukt underhållande.

Nu ska jag förklara, varför rubriken heter som den gör.

Jo vecka 44 så ska jag Lovisa Lisa Bea åka till österrike och hälsa på vännen Sally !
Det ska bli sjuukt kul :D

Ett litet dilemma är att Sally fyller år när vi e där, så vad ska jag köpa till henne?

Hon är blond, jobbig, underbar, tålamodskrävande, klängig, söt och hon fyller 15 :D hahah!


CiaoHÄR ÄR JAG OCH SALLU




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0